בן שכול לשקד: "בטלי מינוי השופטת שעיכבה את מאסר המחבל"

    בהנחה שהכתוב נכון, אזי מדובר באחד המחדלים החמורים ביותר בהיסטוריית השפיטה בישראל, מחדל אשר קשור קשר ישיר לאובדן חיי אדם יקרים. מחדל זה חמור אף יותר מאחר שהמחבל השתייך לארגון הטרור "חמאס" והתהדר בעבר עשיר ופומבי של תקיפת שוטרים
    איתי גדסי 1 Comment on בן שכול לשקד: "בטלי מינוי השופטת שעיכבה את מאסר המחבל"

    מיכה אבני, בנו של ריצ'ארד לייקין ז"ל שנרצח בפיגוע הירי והדקירה באוטובוס ב"ארמון הנציב" דורש משרת המשפטים איילת שקד לבטל את מינוי השופטת מאק-קלמנוביץ' • "מדובר באחד המחדלים החמורים ביותר בהיסטוריית השפיטה בישראל"

    הפיגוע בארמון הנציב צילום: קובי גדעון, לע"מ
    בהנחה שהכתוב נכון, אזי מדובר באחד המחדלים החמורים ביותר בהיסטוריית השפיטה בישראל, מחדל אשר קשור קשר ישיר לאובדן חיי אדם יקרים. מחדל זה חמור אף יותר מאחר שהמחבל השתייך לארגון הטרור "חמאס" והתהדר בעבר עשיר ופומבי של תקיפת שוטרים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר דברי ח"כ יהודה גליק על שופטת בית המשפט המחוזי שדחתה בעבר את מאסרו של מבצע הפיגוע אמש בירושלים ועל רקע פיגוע הירי שאירע אתמול בירושלים, קורא הבוקר מיכה אבני, בנו השכול של ריצ'ארד לייקין ז"ל שנרצח בפיגוע הירי והדקירה באוטובוס ב"ארמון הנציב" בירושלים באוקטובר 2015, לשרת המשפטים לבטל את מינויה של השופטת חגית מאק-קלמנוביץ, שהחליטה לדחות את ביצוע מאסרו של המחבל שביצה את פיגוע הירי אתמול בירושלים בחמישה חודשים בגלל שיקולי נוחות/רגישות של המחבל.

    במכתבו כותב עו"ד מיכה אבני לשרת המשפטים שקד "נדהמתי לקרוא אתמול בכלי התקשורת כי המחבל שרצח את איש היס"מ יוסף קירמה ז"ל ואת פנסיונרית הכנסת לבנה מליחי ז"ל היה אמור להתחיל לרצות עונש מאסר בפועל כבר במאי 2016, ואילו השופטת חגית מאק-קלמנוביץ החליטה לדחות את ביצוע מאסרו בחמישה חודשים בגלל שיקולי נוחות/רגישות של המחבל.

    אבני מוסיף "בהנחה שהכתוב נכון, אזי מדובר באחד המחדלים החמורים ביותר בהיסטוריית השפיטה בישראל, מחדל אשר קשור קשר ישיר לאובדן חיי אדם יקרים. מחדל זה חמור אף יותר מאחר שהמחבל השתייך לארגון הטרור "חמאס" והתהדר בעבר עשיר ופומבי של תקיפת שוטרים ובהתבטאויות חבלניות התומכות ומעודדות טרור והסתה במדיה החברתית. הסלחנות של הפרקליטות ושל מערכת השפיטה בכל הקשר לעבירות בטחון חייבת להיפסק".

    אבני דורש "לאור המחדל החמור של השופטת מאק-קלמנוביץ, ולטובת בטחון מדינת ישראל ושמירה על אמון הציבור במערכת השפיטה, אני מבקש ממך לכנס את הועדה לבחירת שופטים לדיון דחוף ולדרוש מהועדה לבטל את מינויה של השופטת, וזאת מתוקף תפקידך כיו"ר הועדה לבחירת שופטים, ועל פי הסמכות המוקנית לך בסעיף 7(4) לחוק יסוד: השפיטה. בנוסף, אבקש ממך לאפשר לי להופיע בפני הוועדה ולשטוח בפניה את טענותיי.

    את מכתבו חותם מיכה אבני וכותב כי "שוב ושוב שומעים ראיונות עם אנשי בטחון שחוזרים על אותה אמירה: "המשחק ידוע לנו: אנחנו עובדים קשה, מסכנים את חיינו, רודפים ועוצרים מחבלים – ומערכת המשפט משחררת." באווירה כזו, כוחות הביטחון מאבדים את אמונם במערכת השפיטה ועם ישראל מהר מאוד אחריהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      השופטת עשתה מחדל חמור אם אכן רחמה עליו ולא הכניסה אותו במיידית למעצר. גרוע , כואב , בזיוני לחלוטין. הלוואי שיתחילו לרחם על רחמנים ולא על מחבלים רוצחים.